SUOMEN
GOLFLIITTO

Ajankohtaista

Mikko ja Minni mukaan lajimarkkinointiin

Aloita golfSeuroille29. Tammikuuta 2020

Suomen kaikkien aikojen menestyneimmät golfarit Mikko Ilonen ja Minea Blomqvist-Kakko lähtevät vahvasti mukaan golfin lajimarkkinointiin. Molempien sydän sykkii golfille, ja he haluavat antaa takaisin lajille jolta ovat saaneet paljon.

Mikosta ja Minnistä tulee kauden 2020 Koko Suomi golfaa -kampanjan päätähtiä. Yhtenä kampanjan kohokohtana on Kansallisen Golfviikon korvaava Koko Suomi golfaa -viikko 7.-14. kesäkuuta. Viikko alkaa perinteisesti Naisten Sunnuntailla ja tavoitteena on saada runsaasti uusia pelaajia kentille.

Myös 24h junnugolfille -tapahtuma kokee kasvojen kohotuksen. Pelipäivä aikaistuu KSG-viikolle (12.6.) ja uusi rahankeruulupa mahdollistaa entistä monipuolisemman tapahtuman. Lisäksi Minni ja Mikko ovat luvanneet huikean porkkanan parhaalle seuralle – eniten tukea junioreille kerännyt seura saa oman joukkueen M&M Pro-Amiin 22. syyskuuta.

“Juniorigolfin kehittäminen ja resurssien saaminen seuratasolle ovat minulle todella tärkeitä asioita. Haluan jakaa golfin ilosanomaa ja kertoa siitä, kuinka hieno harrastus golf lapselle on”, Minea Blomqvist-Kakko sanoo.

Koko Suomi golfaa -kampanjan toisena kohokohtana ovat Tokion olympialaiset heinä-elokuussa. Kahden viikon ajaksi golf nousee maailmanlaajuiselle estradille satojen miljoonien ihmisten eteen. Medianäkyvyyttä halutaan täydentää omalla markkinoinnilla ja ohjata kiinnostuneet viheriöille.

Kampanjamateriaalien lisäksi seurojen käyttöön tehdään lajimarkkinoinnin tukimateriaaleja. Esimakua nähdään jo Golfmessuilla helmikuun lopulla.

“Upeaa saada Minni ja Mikko mukaan tässä roolissa, golfilla ei voisi olla parempia lähettiläitä”, Kimmo Rantamäki Golfliitosta kertoo.