Viestintä

kansi_1_16Viestintä on vuonna 2016 yksi Suomen golfin strategian painopistealueista. Golfliiton tavoitteena on parantaa lajin sisäistä ja ulkoista viestintää siten, että se tukee strategian muita painopistealueita. Vuoden 2016 jälkeen viestintä jatkaa muiden painopistealueiden tärkeänä tukitoimena.

Golfliiton sisäisestä lajiviestinnästä vastaa Otavamedia, joka on kustantanut Golfliiton jäsenlehteä, Golflehteä, vuoden 2014 alusta lähtien.

Sisäisessä viestinnässä Golflehti on tärkeä ja golfin harrastajat laajasti tavoittava kanava. Lehti ilmestyy kahdeksan kertaa vuodessa ja jaetaan kaikkiin golftalouksiin. Golflehti käsittelee laajasti golfin ajankohtaisia asioita ja ilmiöitä. Lehdellä on myös lisenssisopimus maailman suurimman golfjulkaisun, Golf Digestin, kanssa. Golflehden toimituksellisesta sisällöstä keskimäärin noin 20 % on Golf Digestista käännettyä materiaalia.

Golflehti on luettavissa myös kätevänä digilehtenä verkossa.

Golfliiton verkkosivusto Golf.fi yhdistettiin alkuvuonna 2016 samaan palvelukokonaisuuteen Suomen suurimman golfsivuston Golfpiste.comin kanssa. Sivustojen toimituksellisesta sisällöntuotannosta vastaa Golfpisteen ja Golflehden toimitus.